dilluns, 1 de setembre del 2008

Capitols 27 i 28. (Cronica d'un cap de setmana aborridot)

Capitol 27: pitkäveteinen lauantai
M’aixeco molt d’hora. Em dutxo, i vaig a comprar... no pu perque obren a les 12. Descobreixo que tinc internet, actualitzo el blog. Esmorzo, xerro amb les companyes de pis. Muntem una festeta el diumenge. Em truca la Lenka per anar a veure una exposició. Mentre dino li proposem a l’Amélie si vol vindre i accedeix. Arribem a l’exposició d’art estonià durant l’ocupació sovietica. Curta, i carilla però interessant. De tornada anem a comprar una bici amb el Pulga. Compro una bici encantadora pero atrotinada. Li haure de dir a la tutora que ja tinc bici. La Yuki intenta conectarse , i jo he de marxar, aixi que li deixo el portatil. tenim un soparet a casa del italians. Anem en bus. Viuen un italià i un canadenc. Fem pasta i pizza, clar. Converses, jocs, balls, musica. Al tornar fot un fred de collons. 8ºC. Trobem dues llebres i una bici que el Dominic repararà. La cuina està plena de cerveses que algun desaprensiu ha deixat... Demà les vendrem

Capitol 28: Jalkapallo
Es diumenge, son les 9.30 i un solaco de collons em ve als ulls tot i les cortines i la persiana. M’aixeco, no hi ha ningu despert, no tinc ordinador. Em trec la samarreta i prenc el solet que entra per la finestra llegint un llibre. A les 11 arriba la Yuki i es conecta a la meva cuina. Arriba despres el Pulga i els hi faig la sol•licitud per la Student Card. M’autoconvido a dinar amb ells. Dinem, al Pulga ja li han donat habitació. Mig siesta tot mirant les fotos dels amics de la Yuki. Finalment fem una expedició per trobar la lavanderia. Pulga em demana l’ordinador per parlar amb la parenta... oks. Fem la festeta, costa trencar el gel pero finalment es va animant... però no gaire. Truco a la Yuki per a veure que fan. Buscant casa seva trobo una argentina alemana que viu a Castelldefels. Mirem la segona part del Depor-Madriz en chino. Finalment a dormir. Seguix fotent fred.