dimecres, 10 de setembre del 2008

Cap 36 i 37. Dies de Pluja

Capitol 36: Kukka

Sincerament, no foto res de profit fins les 19h. Bé, veig star wars amb escenes eliminades i comentaris, però es igual. La freakada m'ha donat mal de cap. Baixo a la cuina del 3A a vere que passa. Estan jugant al culo. Perfecte. Arribem els francesos bebent una botella de vi blanc a morro "EL TIEMPO". Certifico que el vi no es bo. Hi ha festeta a un pub, amb happy hour. Moguts per l'esperança de trobar cervesa a euro, anem cap allà Carlos i jo. La Happy hour es cervesa a 3 (sic). Hi ha futbolin finès, però es gratis, i rapid, així que munto un equip amb Magalí (la fracesa del tatoo semblant) i guanyem al combinat italià i rus. Després una altra cerveseta, i xerrar amb tothom que ha arribat, dards magnetics, etc... Carina vol jugar al futbolin altra vegada. Oks, seré un caballer i estaré a darrera mentre ellà esta a davant. Primer partit contra un combinant espanyol masculí. A tots ens sorpren la primera gardela de Carina que quasi forada la porteria. La noia resulta ser un portent al futbolin, i guanyem 6 vegades consecutives, i només som derrotats despres de 1 hora jugant, a causa del cansament de Carina (no el meu, ja que no toco gaire bola) Al marxar hi ha un amago de bulla amb un fines tocapilotes (evidentment borratxo) Faig de mediador. A les 2 tanquem el bar i marchem tota la colonia espanyola (i els francesos-belgues del vi a morro). A la cuina del 3A, fem uns mentiders fins la 3.

Capitol 37: Pelaat poker venäläinen tallossa
Tinc la meva primera classe a les 10.15. Plou que te cagas. De fet fa un dia de merda. Em poso el xubasquero però arribo tard. La classe és massa petita i m'he de pillar una cadira del passadís. La dona explica les teòries de l'aprentantge avançat d'habilitats (com tocar uns instruments o esportives d'èlit) Molt interessant. Intentaré aprofundir en alguns temes. Seguidament esmorzo i hi ha muntat no se que a abaix. Es per subscriure's en un diari. Participes en el sorteig de una bici i un viatge, a més a més et donen dues entrades pel ice-hockey. Quedo amb la Magalí i la seva tutora i una amiga de la tutora per dinar. Tot dinant un SMS de la Lenka, que ja ens podem apuntar al viatge a Russia. Corro a apuntarme. Si tot va bé, del 30 a 5 estaré a la antigua segona potència mundial. He tornat a quedar amb la Magalí a les 3 per a anar a la seu central del escoltisme finès. Plou moltissim i provo els pantalons anti-pluja. No aproven la primera prova, tot i que crec que el fet de portar xandal a sota influeix en els mals resultats. Arribem i quatre persones grans s'alegren del nostre interés i ens busquen grup de compartir vivències. Ja vorem en que acaba tot això. Hi ha dues tendes de material de muntanya hiper pro, a preus molt bons. Tot i això és massa pro per a mi, tot i que penso en Capdeviles, ROldans i Peñarandas i l'orgasme que tindrien en veure els North-Face... Sortim i entrme en una tenda d'antigualles digne de pel·li fantàstica. Hi ha tants objectes, però massa cars. Ens despedim finalment. Perdo el temps fins les 19, em compro una pizza i cerveses i em preparo pel viatge fins a la seu de la partida de poker del casa el rus. El viatge, plovent a les fosques i amb unes indicacions del google maps, resulta épic, però finalment trobo el bloc. Trobar la casa es materialment impossible, i la Magda i la Magali em venen a cercar. La partida jugem 10, amb 2 euros cadascu de pot i premis pels 1r i el 2on. Quedo segon en la primera ronda. La partida es força interessant, tot i no jugar amb fitxes, nomes amb control numeric. Haurem de cercar quelcom. Finalment a la 1 s'acaba i he de tornar a casa. arribant, a la sortida d'un club erotic hi ha dos finesos que em paren. Hi ha una xerrada molt dantesca i em conviden a entrar. Intento reproduir el dialeg

Fines borratxo (FB): qekfjdspgjpejgpsgsgw fetgwegwe fgewgr
jo: Sorry, i don't speak suomea
FB: Oh, whre is you driving licenses
jo: Oh, I don't have this
FB: I have to call the police. Do you want a cigarrette?
jo: No thanks!
FB: Where are you from?
jo: BArcelona
FB Hola! COmo estas??
jo: Muy bien!! JEJEJEJE. How's the nigth?
FB: Well, there's a one girl for us!
jo: Only one girl?
FB: No, no, there're three girls. COme with us?
jo: Oh sorry, I can't for my religion
FB Oh, come on!
jo, No, thanks, enjoy the girls!
FB: Okay! Bye!

Arribo a casa pensant en el dantesc de la situació. Em perdo, obiament. Em centro en trobar el camí cap a casa. A la entrada estàn Amelie i Ludovic xerrant. Amelie va etilitzada, i em quedo a xerrar un rato sobre la vida, el amor i altres coses nocturnes. FInalment fa massa fred i piro a dormir.

1 comentari:

Glòria Mascarell ha dit...

Albert!!!!!!!!!!!
Ja veig (no m'ho he llegit tot, no m'ha donat temps!!!) que t'ho estàs passant mbé, segueix enviant-nos les teves aventures que em fa molta ilu llegir-les!!!. Avui he trobat el blog... vaig endarrerida.
Cuida't molt!
Un petó!!!
Glòria
P.D. Que sàpigues que et vam trobar molt a faltar a la ruta.