diumenge, 7 de setembre del 2008

Cap 32-35 Retrobaments

Capitol 32, Ali, Hanka, Peter & Saman (yksi)
Dj, sona el despertador massa d'hora, en principi hauriem d'anar a veure l'escola on fare les practiques. Som tres, i la profe arriba tard. La noia estoniana mira el correu i com que la filla de la profe esta malalta no anirem avui. Oks, no he dormit per res. Faig prorroga de dormir 2 hores. M'aixeco per segona vegada, esmorzo, miro el banc, demà tindre diners! Fa sol i la gent de Joensuu arriben a les 2. Faig turisme amb la bici i l'Alfredo



Arribem a l'estació i baixen l'Ali, la Hanka, el Peter i el Saman. Arriba la Lenka. Abraçades, que ens trobavem a faltar molt. Anem al super a comprar alguna cosa perque fa solet i anirem a una illa. Pagem la 24h de bus free per movil. Baixem en una parada enmig del bosc i trobem una platjeta. El vent no invita a banyarse, pero prenem el solet. A les 18, marxem cap al piset, dutxa, sopar i pre-party a casa, amb sangria. Despres al ONELLA.

La festa, muntada per la TYY (student union) es espectacular. A la sala de baix sonen tot de classics, faig una conga i em seguiex tota la sala, els hi ensenyo a ballar la macarena, ballo la lambada amb la Evelyn, Barbie Girl, YMCA, para bailar la bamba, ...

A les 4 ho hem donat tot, i anem a casa.
Dormim l'Ali i jo en un llit i el Peter i la Hanka en el sofa que hem mangat de la cuina.


Capitol 33, Ali, Hanka, Peter & Saman (kaksi)
Divendres, em fa mal el genoll i dormo poc i malament. Em barallo amb un numero de referencia per pagar unes factures. 30 min i dues trucades despres, ho consegueixo. La gent es va despertant, Peter, Hanka, Ali. Esmorzem i anem al veure la ciutat. Universitat, Catedral, Marquet square, Museu... siesta al parc, aprofitant el solet. Seguim cap a st Charles on hi ha una boda amb una dona molt grassa que ensenya una teta involuntariament. Desagradable. Tornem cap a casa a fer el sopar. Saman fa pizzes casolanes que surten realment bones. Ali i Peter volen anar al club de salsa, pero jo estic reventat. L'Hanka es queda i fem el burro una estona al llit. Arribem Peter i Ali, han perdut la clau del candau d ela bici i han robat una bici que estava pel terra. El Prat Rules! Dormim, aquest cop la Hanka i jo al llit i el Peter i l'Ali al sofa.

Capitol 34, Ali, Hanka, Peter & Saman (kolme)
Dissabte, ens aixequem tambe per torns, esmorzem i dinem espaguettis i pizzes. Anem a veure el castell i el port. Intentem fer la pirula amb l'SMS del bus pero al final el Peter no pot i anem caminant. En el Castell s'ha d epagar i ens mig adormim esperant no se que. Comença a ploure. Volem anar a la bolera i al club de salsa, pero jo vaig amb xandal. Agafo la meva altra bici, i em cambio. Sopem amb coses del super. LA bolera es cutre, psicodelicament il·luminada i petita. També es barata. 4 euros. Estic a punt de perdre, per encadeno 4 strikes seguits i guanyo (120) Anem al club de salsa, hi ha dos negres que es mouen molt be i que porten a totes les fineses fen palmetes. Realment ser negre a Finlandia es una xollo. Ballem sense tanta gracia fins que no podem mes. El tren surt a les 7, aixi que ens haurem d'aixecar a les 5,30. Tenim 3 hores de son, que passen volant

Capitol 35. Ali, Hanka, Peter & Saman (Neljä)
A les 5,30 sona el despertador. Casi no podem obrir els ulls. El camí a l'estació es fa en silenci, Abraçades, i un buit al veure marxar el tren. Ens quedem sols la Lenka i jo. Tinc la sensació que tot i anar al costat amb les bicis estem a 3000 kilometres. Marxa amb un see you soon que em sona a mentida. Abans de dormir, un sms de l'Ali em retorna el somriure.
Prorrogo la sona 4 hores més. La Julia vol anar amb ferry a una illa que es veu que es maca. Oks. Quedem a les 13, per agafar el de les 14. Arriba tard. Viatjant som nosaltres quatre (la Julia i les dos companyes de pis (Una es molt maca, l'altra te un cara de pena que fa llastima pobreta. Es veu que s'enyora...Aixxx)) i una parella amb una nena de 3 anys monissima. LA illa no es grna cosa, es maca pero massa tocada per l'home. La amiga simpatica i jo ens perdem per les roques i trobem les millors vistes.
Arriba l'ultim ferry a les 18. M'adormo a la tornada. Ens mig perdem per trobar el market square. Arribo a casa, compro i fiag 300 g d'arros a la cubana que jalo com un porc. Amb la sobretaula amb l'Ester i les dues alemanes, vaticino 5 parelles erasmus en menys d'un mes. Segur que guanyo.
escric la cronica i pirare a dormir un cop cagui