diumenge, 1 de febrer del 2009

Capitols 156- 159 ( La increible historia d'amor de Potrillo)

Capitol 156:Pilkka (I)
Toca classe, amb un home calb i gafipasti que sembla que ho sapiga tot. Lamntablement per a ell patina alhora de parlar del tema de perque hi ha una aclaparadora majoria de dones immigrants tailandeses a Finlàndia, ja que hi ha una noia tailandesa a classe.
Dino amb la Monica, i gent del 3A. Per la tarda hi ha una activitat del ESN que consisteix a pujar una muntanyeta i llençar-nos en trineu. Porto el meu trineu circular en mode espartà, com si fos un escut. Algun cop crido ahuahuahu, i la gent obviament s'espanta. Som pocs pero ben avinguts. La primera baixada que provem resulta complicada, ja que al final hi ha un salt que et permet elevarte mig metre de terra. Com tot, el problema és l'aterratge. Provem més pistes. Alguna implica esquivar branques punxegudes per evitar posteriors cicatrius, algunas son un fail per un salt de caiguda lliure de més d'un metre, estil Jackass. La del camid epujada s'erigeix com la més maca, tot i ser força recte, permet molta velocitat, tot i la brusquedat de la frenada. Xocolata desfeta amb licor de menta per calentar la nit. Decideixo, però que el trineu circular no és prou ràpid i em compraré un més competitiu, demà. Baixem amb una checa i la Katri. LA checa ha quedat amb el cercle of languages chec i jo amb el cercle de languages español. Majoria aclaparadora checa. Em trobo l'Ondra, potser un dels tios mes raros que he conegut al ERASMUS. (veure capitols de Laponia) Arriba la Mónica i després una noia finesa, que no parla gaire bé el castella. Fem una cerveseta amb patates (no braves) al Bremer. Marxem cap a casa la Monica i jo. Em dutxo, sopo i ens preparem per la Lolipop party. No m'agraden els xupaxups així que aniré menjant pipes. LA gent arriba tard, com sempre, però s'anima ràpid. Ball i posterior karaoke youtubesc. Finalment la gent marxa al Onnela, però jo estic rebentat, la maza està amb el Robert i Potrillo i Laura estan cansats de no dormir i de la patajeda de Helsinki. Demà serà un altre dia.

Capitol 157: Okalimotxo
Avui he pres la solemne decisió d'arreglar la puta cremallera d'una vegada per totes. Vaig amb la bici a Sokos, pregunto a unes noies, pregunten a la jefa, m'envien a dalt, pregunto a un tio calb, em porta davant una modista que no parla anglés, finalment gràcies al traductor em fa saber que no em pot assegurar la cremallera per abans de Làponia. M'envia al Hansa, busco la modista, passo per una tenda de roba, un sabater, una altra tenda de roba per finalment arribar. La dona tampoc és que sigui una linguista, però amb llenguatge visual i certes nocions de finés bàsic em faig entendre. Dissabte ho tindré. Content, dirigeixo les meves passes al Antilla, i em compro un precios Pulkka verd que promet gans gestes. El porto lligat a darrera de la bici, arrastrant-lo, davant l'esglai dels vianants. Dino per segon dia consequtiu al EDUCARIUM. A les 17h hem quedat per anar a la sauna del mar. Agafem el bus gràcies als esperpentics moviments per parar el bus de l'Esther. Tot ia ixò, la sauna obre dilluns, dimecres, divendres, dissabte i diumenge. FAIL. Decidim sopar al amigo i després ja iniciar el joc de beure. EL passo a buscar pel 3B. A les 10 comença el joc que de seguida va enganxant i creant grans fotografies. Acabem com les cabres, i Potrillo i jo, davant l'espantada general decidim sortir de festa. FAIL tant a Dynamo com a Onnela. Decidim, en un moment de claretat mental, no travessar el riu gelat. A dormir a les 3

Capitol 158: La increible historia d'amor de Potrillo
Classe d'avaulació, durilla. Dino a casa, opiparament dvant l'indignació de les fémines. Compro una caixa de cerveses i futbol. Un golet, aprofitant la sortida a la desperada del porter i unes aturades decisives en els minuts finals contra el combinat 3A son les meves actuacions més destacades. Toca cumpleanys del Andreu, bé primer dutxa i sopar, total, arribo 40 minuts tard però no sóc el pitjor. Molta gent al pastis i encara més gent al final. Hi han dos grups, Onnela i dynamo. Decideixo Onnela. Baixo amb Vinci i un noi, però ells van al Dynamo. Entro i em troben. Esta Potrillo fent una presió a Federica. Diria el savi que una copa de més són 1000 paraules de menys. Finalment, voa les 3, s'aconsegueix l'amorós petò. Els finesos van que es cauen, com sempre. La festa però esta força bé. LA sortida estem a -10ºC, i jo amb texans. Tot i això el meu amor propi em fa tornar a casa caminant i renegar dels burgesos que pillen un taxi.

Capitol 159: Ciao, Valentina!
Ens aixequem i cotilleem. Tinc la foto, com a bon paparatzi erasmutil. Dino i vaig a arreglar la cremallera. FAIL, he fet tard per 5 minuts. Temperatura: -14ºC. Passejo esperant a Laura, esther i Potrillo. Truco i em diuen que Potrillo a convidat a venir a Polonia a Federica. S'han pillat molt. Que es maco. Tot i això, la Fede dubta i no va a Polonia amb ell. Oh! Potser dimarts... A les 20 toca el sopar de Valentina, som 20, macarrons bons, rissoto excelent. Karaoke de rigor i a petició popular el joc de beure un altre cop. EM fan sortir sens pantalons a correr al exterior. Calvo de regal. Temperatura: -18ºC. Record. També em canvio els texans per la faldilla de l'Elvira. Es molt comode. LA gent va marxant, i el joc s'acaba quan vessen un destornillador casolà al joc. S'està assecant a un armari de la cuina. Ballem, fins que quedem l'Elvira, la Agniezska, Vale i jo. Passem a saludar al 3A, fracesos més brasilers. No aguanto gaire més i piro a dormir vora les 3