dijous, 29 de gener del 2009

Capitols 152-156 (Zipper)

Capitol 152: Cottage

Aixecarse és dur, l'esmorzar és molt trist. Pa bimbo amb formatge indescriptible. Toca netejar el cottage, però perdem el temps jugant amb una red penjada als arbres i una batalla de boles de neu. Recollim les coses i endrecem els lavabos. Tenim una estoneta lliure, que aprofitem per llençarnos amb trineu desde lloc impossibles. Accident no dolorosos. Caminem per sobre el mar glaçat. Finalment arriba l'autobus i marxem cap a casa. Arribem i agafem l'autobus. Tenim la idea de tornar a anar a un altre cottage que ha llogat la Valentina. Però al agafar el autobús ens trobem a Fede, Gustavo Kerstin i demés que tornen amb cares llarges. Ja a casa ens expliques que hi ha tornat a haber moguda amb tema Michu. Decidim no anar-hi en suport a Fede i perque el Michu i els seus amics francesesets ja no em cauen gens bé. Assistirem a la party de les franceses. Dienm tots junts i fem bromes sobre casaments. A la nit, menjem com porcs, puig que les franceses saben cuinar molt rebé. Arriba molta gent. ENs informen que al cottage nomé shan quedat 7 persones i la Vale està rallada. Decidim no anar amb caracter d'urgencia i preparar una festa sorpresa per diumenge.

Capitol 153: Vale's secret party
Ens aixequem a les 12 i durant 2 hores tot es un caos de fulls de colors, obrir portes i projectes descabellats. Al final la sorpresa és un ñexit i Vale s'emociona. Ha valgut la pena. Dinem tots junts i cantem amb karaoke Youtube. Grans moments. A mitja tarda tothom marxa. A la nit em proposen d'anar al Kuka bar. Hi vaig amb la Rosa, Nicoreta i Nagore. Juguem al monopoly en finés, tot i la dificultat de llegir les targetes en finès. A les 2 a dormir

Capitol 154. Jazz session
Classe molt bona sobre multiculturalitat. Enfrontament verbal entre la polaca i l'americà. Em fa reflexionar que a Espanya estem al l'epoca primerenca de l'immagració, i als EUA ja ho han sobrepassat.
Per la nit anem a un concert de Jazz. Estem molts erasmus allí i la música es realment bona. Parlo llarga estona amb la Magalí. Repasso els SMS del mobil finès... Nostalgia i et trobo a faltar... A la tornada celebrem el cumple d ela Lucile. EM passo per la cuina del 3D i hi ha la Rosa i co. Veiem un curt d'animació força bo, i un capitol dels joves. A les 3 a dormir

Capitol 155. Trineu (I)
Vaig a veure la Henriikka. M'acompanya la Laura. He de muntarme un horari per fer classe. No és tant senzill. Faig la rentadora, però les secadores estan ocupades... Després de dinar vaig al Citymarket i em compro un trineu circular. Vaig al 3d a buscar algú per provarlo, i em trobo amb una festeta per la Lucile. M'hi afegeixo. Despres d'una hora anem a provar-lo a darrera del Caribian. Bones baixades, tot i que no corre com m'esperava. Batalla de neu. Tenim un sopar per despedir temporalment a la Kerstin. Arriba Potrillo, amic de la Laura. Em truca la Sara. Amb un somriure m'en vaig a dormir