dilluns, 12 de gener del 2009

Capitols 137-139. O com agafar un refredat

Capitol 137. I love Pirkko's sofa!

ENs aixequem tard i mandrosos. Quedo amb la Cristina per anar a casa la Pirkko. Vindrà també la Mei i la noia lituana, Agnes (o quelcom similar) Tarden un collo. Esperem el bus 15 minuts sota un fred intens. Fotos al riu glaçat! Trobem casa Pirkko sense giare dificultat. Hi ha ella, la seva amiga finesa i la noia a qui fa de tutora, del Canada. Al parlar del fred que fa (-12ºC) ella comenta que això no és res, que on viu ella estan a -40ºC. L'admiro. Fotos, jocs i riures. Sortim cap a Dynamo. Mei i Cristina es perden. Em trobo a Katri, i alguna més però el gruix de gent encara no ha arribat. Tot de gent nova. La musica no mata, nomes a dalt ballo una salsa. Marxo amb Katri i una altra xica cap a casa. Ens trobem al america totalment pet intentant anar a una direcció. Katri es queda per demanar-li un taxi. Jo cap a casa.

Capitol 138. LIDL; jocs i sauna
L'expedició LIDL sortia a les 12, però es clar, sortim a la 13. Som 6, tots espanyols. Comprem força, Rosa té problemes amb la tarja. L'ajudo. El tornar a casa és fa llarg. Els/les invito a dinar. Acabat de dinar, vaig al 3B per a muntar un OKALIMOTXO internacional. El joc enganxa i jugem la tira amb grans moments de canvis de noms, de proves i fotos! A les 10 tenim sauna agafada, y és aprofitada per uns quants. Plaer extrem beure's una cervesa refredada fora tot just sortir de la sauna.
A les 12.30 pleguem, la Rosa ens explica com es treballar al Tibidabo de actriu al Hotel Krügger i baixem a baix. Xerrem amb els nois llatins de futbol i quedem per fer un partit dg. Em descarrego el Rollercoaster Tycoon 2, i em llegeixo part del llibre

Capitol 139. Futbol a la neu
Quedem a les 14, que sempre son les 14.45. EL primer camp de futbol s'ha convertit (i no exagero) en una pista de hockey gel. Descartem jugar allí. LA segona pista esta protegida per una valla sesne forats. Descatada també. Al final jugem al camp de basquet fins que es fa fosc.
Fem dos partits, un America vs Europa, on els europeus, conduits per una solida defensa italiana i l'olfacte de gol meu, s'imposen amb un contundent 5-0. Al canvi d'equips perdem 5-2, massa premi pel futbol desplegat per tots dos equips. Relliscades notories, es pot entrar sense ferse mal i fot un fred de pebrots. Divertidissim. Tot i que crec que he pillat fred, que ja estava mig refredat i que aquesta nit sera dura. Al arribar a casa estic molt. Dino i reposo fins a la nit. Tot i això el vici em fa acabar el llibre.