divendres, 9 de gener del 2009

Capitols 135-136 (tornar a començar)

Capitol 135. Tervetuloa

Dormo poc. No em faig el llit a instancies de ma mare. Em vesteixo, bec la llet, em despedeixo del tete i de ma mare i baixo a abaix on m'esta esperant la Sara. Decidim agafar l'aerobus direce al aeroport. Tot i que una senyora se'ns cola i omet els meus comentaris sarcastics, entrem al bus i trobem lloc pels dos. A davant se'ns asseu una senyora doble. Aribem al aeroport i checkinem la maleta sense entrevancs. M'acomiado de la Sara amb el cor encongit. Ella m'ha regalat una carta, que em retorna el somriure. Em trobo al aeroport al David, a la Cristina i a una altra noia. Aniré al avió amb el David. Fins a Copenaghe estic estret, i dormo a intervals de 10 minuts. Sort del llibre de ma mare. A Helsinki hi ha mes espai i la siesta és considerable. S'en va la llum. Torno a la foscor. A la sortida estem a -11ºC. Es doloros. Em despedeixo del David i agafo el bus. Fem un canvi de bus força inexplicable. Em sento al costat d'una noia alemana amb ascendencia finesa. Conversa amb la notorietat que el meu angles és millor que el seu, cosa molt extranya. Arribem a Turku. Decideixo ser un heroi i anar de la Catedral fins a casa meva caminant, amb la maleta, i a -13ºC. 15 minuts despres les cames comencen a notar el fred rigoros. El pantaló de pana és clarament insuficient. Arribo, amb els mocs penjant, però amb la certesa que sóc un heroi. Fico la maleta al pis. Ho recordava més endreçat, però el meu estat despres del partit no era objectiu. Baixo a saludar a la Rosa. Pel cami em trobo al Mixu, hi ha festa avui a pis de baix. Excelent. Aviso a la Rosa que vindran despres. Al anar cap a la meva cambra, paso per la cuina del primer pis, esta la Valentina, el GP, un amic seu i tota la colla, m'inviten a sopar. Al baixar a la festa m'adono que només tinc ron fred, despres de 3 xupitos amb els francesos, deduixo que no puc seguir el ritme. Deixo a fora el combinat de ron amb cola durant 10 minuts i fa el fet. -16ºC. La majoria són nous, conec molta gent. Cap a la 1 el cansanci s'imposa. Tot i això arreglo un xic l'habitació.

Capitol 136.

M'aixeco tard, vull fer coses, però l'acondicionament de la cambra requereix més temps del previst. Compro salsa de tomaquet i dino sol, llegint el llibre. A la tarda visito la Rosa, i quedem per sopar. La gent s'acopla i acabem 6. Conversa divertida. Baixem al 3B a fer l'última cervesa. Ha arribat el Michael (txec). Algunes volen sortir, pero neva i ens fa pal. Decidim agafar forces per demà

1 comentari:

Pau ha dit...

T'esperem a la tornada sinó aconseguim fer una escapada fins a Turku.

Una abraçada, cuida't molt, i no tornis a marxars ense avisar, tros de quòniam