divendres, 16 de gener del 2009

Capitols 140-143 (historia d'un refredat)

Capitol 140: El retorn de la gent

El meu estas no és per tirar cohets així que decideixo fer relax a caseta. Per la nit la Rosa em convida a sopar, i hi vaig. Sopem amb la Nicoreta, la Nagore i una altra xica. Després fem cap al 3A on ha arribat tota la colla española Three man del qual jo m'abstenc per fer bondat. Conec els nois de Mundet, l'Adrià i la Mónica. Són força simpàtics. FInalment el cansament em venç i piro a dormir. Bé no perque arriba l'Esther i ens abraçem

Capitol 141: Paffff

El meu estat és lamentable, i empitjora conforme passa la nit. A les 10 sóc un zombie incapaç de menjar ni mitja mandarina. Em retrobo amb la Laura. Ara ja gairebé hi som tots. Demà espero estar millor.

Capitol 142: Finrexin.
Vull esmorzar però el terra de la cuina està encerat. Esmorzo muffins i em prenc una altra couldina. Renuncio a anar a la visita de l'escola, no em trobo catòlic. Anem amb l'Esther a la fàrmacia, el medicament equivalent a la couldina és de fresa i val 8 euros (amb descompte per a estudiants) PAM! El sabor és horripilant. Per la nit hi ha festeta al pis d'abaix. Hi ha força gent, dels nous que no se'n perden ni una. Cap a la una a dormir que demà matino

Capitol 143: Tervetuloa party
Avui vaig a classe. El terra està glaçat i posteriorment comença a nevar, al camí de tornada. Primer rebo un sms, avui fa un mes! La classe d'avaluació és força interessant de moment promet. Parlo amb la coordinadora, la Henrikka. Em dona els papers de l'escola de practiques, i un mail per entrar al Workmates (no serà fàcil) A més he de enviar una valoració de la meva estada a Turku i per fer classes d'anglés! Desperto al Chema per a vere si té els diners que avui s'ha de pagar el sostre de la benzinera. Està massa dormit. Ja passarà després. Dino, i espero al Chema fins les 17. Després decideixo pagar amb targeta he ingressar els diners al bank i així m'estalvio problemes. El viatge fins a la tenda amb bici és tota un lliço d'épica, penso que les orelles se'm cauràn al terra. Pago, i m'olvido. Torno, amb patiment orellil. Ja a casa, li dic a Pirkko que avui em serà imposible arribar a casa seva. He de pagar el cottage i encara no he sopat. Descobrim BOOYAH i escorpión a Esther i Laura. Marxem a pagar. El fred és més intens si cap. Paguem elles Lapand i jo Cottage. Hi ha més viatges programats, prometen moltissim. Tornem cap a casa, sopo pizza i cervesa i marxem al 3B on hi ha festa. 3man, cantics, l'habitual, es clar. Marxem cap a Klubi amb l'últim bus. Entrem, la cremallera del anorak s'ha trencat i l'he de treure per sota. Sort de Carlos que m'ajuda. ja allà em coneix molta gent. Alfredo s'erigeix en anima de la festa. Ballo fins que em canso. Baixem al futbolin. EN aquestes que se'm acumula la feina, busquem un finès per donar-li el DNI, he de baixar al guardaropia, doncs s'esta gestant una party paral·lela i torno a pagar per deixar la motxilla. Una noia li agrada en exces la samarreta de Gargamel, i li comença a fer petons. M'escabulleixo no sigui que li dongui per mossegar-li en nas, i amb ell el meu mugró. Seguixo a dalt fins que em cansa la tos. Marxo amb la Rosa, la Nicoleta i la Nagore cap a casa, fent fotos i el burro. Cada cop que em trec els guants per a fer una foto, se'm cau un dit del fred. -10ºC. Una cursa acaba amb la camara a terra, tot i no que cal lamentar danys. Just abans d'arribar a casa, Laura em truca. Michu està com boig buscant a la Federica. Està fent guardia a la porta del 10A. He d'entrar pel 10D, i passar camuflats perque no ens vegi. Estem Mymu, Esther, Laura i jo. Xerrem una estona. Just quan ja estic al llit em pica la Mymu, que el Michu ha entrat i esta dormit al terra davant de la porta de la Fede, com un gosset. La miro amb una cara de dir: No el mourem d'aqui. Finalment s'en va, amb una intervenció de la Sara. El tema no deixa de preocupar, aquest noi ha passat de hooligan entranyable a psicopata.