dissabte, 24 de gener del 2009

Capitols 147-151. Winter days

Capitol 147: Tinc classe de Multiculturalitat. La dona és entusiasta, i em cau bé. A davant tinc uns nois de Manchester, amb el seu particular Brittsh English. Havien dit d'anar al spa, però és just de temps així que decideixo veure Lost i netejar l'habitació. De pas la redistribueixo. Ara, he fet un pseudo loft, amb el llit com a tabic, creant dos espais, un ordinador i l'altre dormitori. Possiblement compri un sofa per veure el futbol/ Lost. Ens diuen de anar a jugar a Voleibol. Anem a un pabello més antic que l'EDUCARIUM. Els finesos que jugen son força pros. Els italians, especialment GP són molt bons. Jo no destaco pel meu joc, tret d'un bloqueig a un mataosos fines, que lamentablement va a fora i em deixa una bonica pero indolora marca vermella al anterbraç. 3 hores després donem la sessió per acabada, i anem a sopar. El crit de BOOYAH ja s'esta estenent com un taca de petroli

Capitol 148: Caribian Spa
Dormo força i em costa moure'm. Vaig al banc i a veure la Henrrikka, per solucionar papeleo i tal. Torno, dino i marxem amb l'Esher al Caribian. Pagar 8 euros per unes piscines tèrmiques, pseudoparc acuatic i relax durant tota la tarda és gairebé obligatori. Primer tastem els tobogans, un clàssic, l'altre totalment a les fosques i l'altre amb donut. Més que correctes. Anem a la piscina descoberta. A fora estem a -4ºC i surt una boirina de l'aigua calenta. El cap es glaça constantment i et sumergeixes per tal d'agafar calor. A més hi ha corrent circular. Meravellos. Entrem a la sauna mitxa, i hi ha homes en pilotes. Cert es que una llum tenue blavosa i molt de fum ajuden a no vuere un pijo, però no és res que em tranquilitzi. A la fi, després del jacuzzi i de parlar d'amor, marxem relaxadissims cap a casa.

Capitol 149: Winter Party:
LIDL pel matí. Hi ha una gran festa per la nit, i tenim sopar preparty. El sopar, italià, consisteix en pasta amb verdures i carn. El kg de macarrons el poso jo. Anem disfressats d'esquiadors, bé, jo semblo sortit de Matrix. Va venint gent i comencem a fer el burro, a ballar clàssic i a cantar. FInalment, davant una crida falsa de policia, marxem cap al Marylin. A dins l'ambient és tremendo. Moltissima gent, pocques disfresses. Una competició de passar-se l'ski per sota les cames. Som eliminats de primeres. Seguim ballant a la barra i fent dominades per tal de mantenir-nos en forma. Intento cantar al karaoke, però no es possible. Marxo a les 3.30, cansat però content.

Capitol 150: Snow and sangria.
Em desperto massa d'hora, a les 10.15 tinc classe. Vaig força dormit. A més debateixo sobre sistemes de avaluació amb un ghanés. Interessant. Tenim el mateix sistema d'avaulació que ells, el de primera generació. Dino i siesta. Neva molt. Decideixo que serà diverit fer un passeig pel super caminat mentre cau una tempesta de neu força épica. Tardo 1 hora, però val la pena. Faig sangria per la spanish dinner. Hi ha l'Ana i la Evelyn. Sopem pernil, fuet, manxego i torrijas. Sangria excel·lent. Plegem sense party a les 22h. Hi ha el visionat de Matrix a la meva cuina així que m'hi apunto. V.O. però me la sé gairebé de memòria. Al acabar vaig a fer la motxilla. La Laura i l'Esther m'increpen a arrel d'un comentari faltón i son perseguides amb els pantalons descordats. Cridem BOOYAH per la cuina. Potser algu ens odia. Faig la motxilla i poso el despertador.

Capitol 151: Cottage
Dutxa, esmorzar i ja fem tard. Arribem que encara no hi han autocar. Saludo a tothom amb un gran BON DIA. Siesta al autocar. Arribem, tot està nevadissim, convertint-se en un lloc de postal. Ens posem a un cottage de 10 força a pendre pel sac de la resta. Dinem al estil finès, poc i malament. Temps lliure, futbolin i mini curling. Sóc nefast en ambdues. La activitat de tard consta d'una gymcana pels voltants de la casa. Proves generalment divertides: Llançament de bot, estil lliure, pelicules, preguntes, tastes, trineus, capses... 2ons. Sopem al estil finès. Temps lliure, amb joc de les cadires v1.0 i 2.0. A les 8 anem a la sauna. He d'anar a buscar les coses, i camino pel bosc sol, recordant totes les escenes de terror ambientades en un bosc amb joves. Lamentablement el mar s'ha glaçat completament per tant és impossible submergir-se. Així que la gràcia es revolcarse per la neu. Al veure el cos verme intens que adquireix la pell dels primers herois, decideixo no ser tant atrevit. La sauna està molt atapeïda, i marxo aviat. Em vesteixo i fem unes salxixetes a la barbacoa. La xemeneia no funciona, i el fum fa desagradable es estar allà. Anem al menjador. Menjem pipes i bebem cervesa, mentre xerrem animadament. Arriben tots i fem el clàssic "Koala, cangur, reno i cocodril. Faig parella amb la Rosa, i som eliminats quan teniem grans posibilitats. Tot i això som els que tenim més estil. Discoteca, amb alguns problemes de so que s'allarga fins les 4, amb mites, burrades moltes i convertint-me altre cop en mite. Penjaré fotografies ben aviat. A les 4.30 a dormir.