dissabte, 18 d’octubre del 2008

A Turku altra cop (Capitols 71-76)

Capitol 71: saari
M'aixeco tard. Un SMS de la LEnka m'invita a passar amb elles dos el dia a unes illes aprofitant el dia que tenim de cotxe. Anar per les illes a la tardor es un plaer pe la vista, els arbres juguen amb els colors i m'embadaleixo mirant per la finestra. A més fa solet que permet anar amb la jaqueta descordada. Sortim a caminar una estona per un terreny pantanos. Dinem galetes rellenas de xocolata. Tornem cap al tard, omplen el cotxe de benzina i tarden la tira perque es pensen que no esta ple. Deixem el cotxe. LA Iris es molesta amb mi perque intervinc per aparcar el cotxe. Al final tots amics.

Capitol 72:paketti
He de fer moltes coses i per variar m'adormo. A l'student union no m'han demanat el carnet encara. 0/1. Al bank em poden desbloquejar la tarjeta 1/2. Envio les postals 2/3. El paquet esta en una altra oficina 2/4. La oficia esta (sense exagerar) al mig del bosc. Arribo, totalment fora de mi, cantant. Ma mare ha posat pernil, fuet formatge i xocolata. Estic feliç. A la tarda anem al mega super i pago la bolera de dilluns que ve C0mprem de tot, per el dues setmanes. 90 euros, contant la tostadora. La tornada es penosa anem carregats a tope. Pero ens fem un homenatge. Pa amb tomaquet i gelat de xocolata de postre. A la nit es el cumpleany de Melissa. Acostament a l'Evelyn sense resultats aparents.

Capitol 73: hämmästys
Vaig a classe amb expectatives altes que sigui un altre dia. No es així. 8 persones explicaran el seu Essay. Els temes son similars. Les persones trien alguna cosa que els hi agradi i que requereixi habilitat i ens expliquen els factors que hi influencien.
Nomes m'interessa la del paio america. 2x2 metres de negre, jugador professional durant 2 anys fins que les lesions el van fer retirar. Evidentment parla de basket. Es tan americà! A la mitja part anem a posar benzina amb la mariela. A la 13.45 estic fet merda mentalment es un puto toston.
Es monta una festa improvisada a la cuina. Es el cumple d'una amiga de l'amiga de Federica. S'omple de gent. A la cuina els francesos i els italians miren el penals de la final d'alemania 2006 pel Youtube. Esta la Julia. La festa acaba cap a la 1 i la Julia es queda a dormir, modo Abrazitos

Capitol 74: Tina
Ve avui la Tina. Les passo a buscar a Kaupatori, li porto la motxila cap a ca meva. Esta destrossada i li demano que dormi al meu llit. Es la segona alemana que dorm al meu llit en poques hores. Aprofito per omprar unes bambes al Citymarket. Torno, es desperta, xerrem, arriba la Lenka, dinem al hospital i tornem al pis. Elles marxen a la sauna i jo vaig amb la bici fins a casa seva 3 hores mes tard, Sopem i sessio de massatges capilars que em deixa KO. La tornada a casa es dura.

Capitol 75 Tina (II)
Avui farem turisme amb la TIna per Turku. EL dia es una puta merda, plou que t'hi cagues. Tot i això, estoicament, visitem les parts mes pintoresques de Turku. Dinem a casa. Despres anem a veure el ICe Hockey. Estem a 4 fila i si un disc surt disparat cap a la grada impactaria sense remei contra el cap d'algun ERASMUS. Els nois ens posem junts i fem el hooligan. Partit vistos, moltes barrales i acció trepidant. Emocionant fins l'ultim segon, al final gunayem! A la sortida ens donen entrades pel futbol del diumenge. No festa al final

Capitol 76: sauna & Pijamas
Se'n va la Tina. Acosegueixo per fi la student card. 0/2 en els ous fregits. ENs espera una sessio de sauna a la platja. Al anar som obsequiats amb sopa i pa per una associació de ves a saber que, com nomes parlen en finès... La temperatura esterior es de 5º i la del mar 9º. Tot i això hi han 3 banys despres de la sauna. Es esplendoros. A la tornada l'home del bus em fa pagar per passarme 4 min de les dos hores. Es insultat en italia. Sopem pasta al forn i ens preparem per la pijamas party. Decideixo, en un moment genial d'inspiració, anar vestit unicament en túnica. (be, i calçotets i sandalies) Al arribar sóc l'ànima de la festa. No tarden en confondre'm amb el nou messies, a adorame i a demanar que transformi l'aigua en vi/vodka. Bec de gorra vodka polones i birra de totes les ties a les que evangelitzo. Cantics hooliganeros i algun magreix de algun frances cap a la meva persona. Calvo dissuasori. Arriba la policia i em miren. Els intento profetitzar per ens fan fora a tots de casa. Cantics contra la veina que ha cridat a la policia. Cantics de es babor qui guanya a estribor, versio francesa. Cantics hooligans. Comença a ploure i la meva sabana tunica no s'aguanta per enlloc. Decideixo cambiarme. EM vesteixo i torno a la carrega. LA Cristina m'arrastra a que la porti en bici fins al club dynamo. Oks. Arribem, patatafregides i hamburgesa abans d'entrar. A l'entrada, saludo als presents, i en 2 minuts em trobo ballant amb una finesa i en dos minuts més ens estem enrotllant. L'invito a fer l'última birra a casa meva i accedeix. Conversa intrascendent i descobriment del nom: Linda. S'asseu al llit. Acostament pel flanc. De sobte, però, s'estressa, es despedeix i se'n va.

2 comentaris:

Pau ha dit...

Espero que canviis els llençols, les dones noten les olors d'altres dones.

Enquesta: crec que va menstruar en aquell moment.

jordiv ha dit...

Crec q es va donar compte q allò tant dur q notava als teus pantalons no era el mòbil (q en aquell moment acabaves de deixar sobre la taula).... potser va tenir por de no poder amb el Big C!
Apa, una abraçada!

Jordi