dimarts, 28 d’octubre del 2008

Capitols 83-87) Caravan Trip

Capitol 83: Buf! Espero les fotos de la festa pasada. Vaig a l'habitació de la Evelyn. Descansem per demà.

Capitol 84: Caravan (yksy)
Sona el despertador, i es fosc. De fet el sol surt a les 9. Sortiria si no estigues plovent. Som: Chema, Evelyn, Ana, Laura, Naomi i jo. La gent em paga la caravana al bus i es tot un espectacle com aguanto l'equilibri. Hem d'agafar un altre bus. Mentre esperem, una noia ens regala condons (de làtex) L'Ana casi la lia i ens fa pagar de més al bus. Arribem al punt de trobada amb l'home. 1 hora d'explicació de mil i una coses de la caravana que no som capaços de recordar. Finalment, començaré a conduir jo. A la primera, calada. Després se'ns fa més fàcil de conduir del que esperavem. Un camió psicopata m'adelanta quan no es podia. Es insultat. Arribem a Hammelinna. Anem a donar un volt i ens recomanen el museu de la presó. Entrem a la presó. És curiós, de fet. A la reixa hi ha un peluix. Es rescatat i batejat com a Karcelito. (La K es perque te una samarreta amb la lletra K) DInem al pizzabuffet, El Txema i jo. Les noies al Hesburger. Siesta criminal. Arribem a Mikkeli i visita nocturna a la ciutat.Visita al LIDL. Trobem un lloc per dormir a les fosques. Cuinem pasta i jugem al joc preparat molt dies enrere. La Naomi (originaria de les Illes Comores, tot i que assentada a França) ens informa de la seva decisió de arribar verge al matrimoni, cosa que genera debat. FInalment muntem els llits, i a dormir. Demà tocarà netejar.

Capitol 85: Caravan (kaksi)
ENs aixequem tard. NEtejem. EL vater està saturat i mentre el buido aconteix un escatologic incident. Em netejo al llac, que esta glaçat. No hi ha aigua calenta, o no la sabem engegar. Esmorzem torrades i visitem la ciutat. No té gaire. Marxem cap a Savolina. L'aigua s'acaba i som incapaços de obrir el tap. En teoria hi ha un camping. EL camping té les portes obertes pero esta tancat. Això unit al vent diabolic i a la solitud i la foscor del lloc, proporciona moments de tensió, al ser l'escenari de la típica teen-terror film. Marxem d'allà. Fem un campamen provisional davant d'un ABC. La gent es dutxa als labavos tot aprofitant un invent dels finesos d'higiene íntima. Sopem allà. M'adormo una estoneta i em desperto enmig del fragor d'una partida de jungle speed. M'uniexo. Chema, Evelyn, Ana i jo marxerem de gresca per la ciutat. L'únic club obert resulta ser extremadament freak, desde l'entrada al labavos (on un cartell prohibeix dur armes de foc) fins a les dues sales. Hi ha gent de totes les edats, hi ah una orquestra tocant ves a saber quin tipus de musica. UN finès invita a Ana a ballar amb clares intencions copulatories. No triga a ser rebutjat. Nosaltres ens dediquem a fer el freak primer i a buscar el meu ticket de guardaroba despres, sens exit. Afortunadament l'home es força comprensiu i em retorna el jersei. Marxem cap a la caravana.

Capitol 86 Caravan (kolme)
Ens aixequem hipertard. Esmorzem i anem cap al castell de Savolina. El temps és epic, un vent glaçat i una pluja persistent donen vidilla al castell, ja impressionant de per si. Ens perdem pels corredors on es pot observar un magnific paisatge. Entrem al museu, amb alegria de les meves mans. La dona ens fa un tour giat de franc. A destacar: Les escales de cargol en sentit de les agulles del rellotge per tal de assegurar la victoria, l'organ que toca sol quan fa vent i el salo reial, que pots llogar per la teva propia festa. Marxem del castell i anem a un poblet que es veu que es digne de ser vist. El paisatge es increible, i tot i que no trobem el que busquem, val la pena. Passo massa arran del sostre d'una benzinera.
Dinem a les 5 i ens preparem pel viatge de tornada. Jungle speed, siesta, i arribem a Lathi. esta gairebe tot tancat, trobem un Hesburger per menjar alguna cosa i amb jocs per nens. Despres conduim l'Evelyn i jo fins a Turku, i arribem a les 3.

Capitol 87.
Em desperta l'home d ela caravana, alterat. Em comprometo a tornarli la caravana el mes aviat possible. Tot i això, em dutxo i esmorzo com deu mana. Organitzem un comando de neteja a corre-cuita i el Txema i jo comprem les entrades pel sopar de Hallowin d'aqui dues setmanes. Quan tornem està tota neta i li podem tornar. Mini tonteria per trobar una benzinera. Finalment, 2 hores després li tornem. L'home està preocupat perque li han trucat d'una benzinera dient que havien topat amb el sostre. Jo mostro incredulitat, ja que no vam sentir res. L'ajudant puja a comprovar-ho i no troba cap dany. L'home torna a trucar i li diuen que tenen fotos dels danys a la benzinera. Vol una revisió més completa i em porta fins a Nantali per a una comprovació més exahustiva. Hi ha un toc a un tub més alt. L'home diu que hem rajat el sostre de la benzinera. Em preocupo, ja que l'ajudant crec que ha sortit de la preso aviat. No em torturen finalment. Ja em diran quelcom. Arribo a casa i fa olor a llenties. Esta la mare de l'Ester. Es meravellos que una mare estigui aqui, dinarem com reis. A la tarda vaig a recollir les meves cerveses i al LIDL. COmpro de tot i torno carregat com una mula. Em faig uns paninis increibles i acabo de veure Hermanos de Sangre. Demà en teoria, classe