dijous, 23 d’octubre del 2008

Rutina? 78-82

Capitol 78. 80's
S'aixeca el dia, peresos.Esther marxa a un cottage. Val a dir em passo el mati cercant respostes. A la tarda muntem un sopar i una festa vuitantera en un club. L'Evelyn i l'Ana tarden molt en vestir-se. La Cristina m'invita a cerveses. Anem al final. No hi ha gaire gent coneguda, i la musica no es ni de bon tros 80. Al final marxem d'hora, amb la sensació de haber estat timats. Després descobririem que la festa estava a una altra sala amagada. Intent d'entrar al Dynamo de gratis fallit.

Capitol 79. Sisilia
Diumenge, nuvolissim. A les 2 apreta la gana i mandrosos decidim gastar 4 euros en una pizza gegant amb aigua il·limitada i te gratuit. Discusió sobre felicitat força exaltada. Robert segueix molt pesat amb l'esther i l'acribilla a SMS. Pobre. Els dos. Evelyn i Ana visiten la meva habitació i són obsequiades amb torrades amb nocilla

Capitol 80. 190
Dilluns: Nou projecte: Marxar amb autocaravana divendres. Cal cercar el lloc on les lloguen. Finalment i després de molt cercar, per casualitat trobo el lloc. L'home, preocupantment simpàtic, ens dona moltes opcions, una mapa i els preus. Ens decidim per la caravana si recollim un altre membre de l'expedició. Arribo a les 5 sense dinar. Em faig un platas de pasta enorme i torno a marxar. Tinc cita amb la bolera. La majoria de gent son noies força novates en el tema. Jo estic inspirat. Encadeno una épica partida amb 5 strikes (3 d'ells seguits) i 3 spares. Total 190. Ja ho he demostrat tot. L'altra nomès 137. Posteriorment anem al Kuka. La Maja toca el violi en directe. No sona malament. Desfeta al futbolí, davant Carina. Em desespero al no poder traspassar el mur de pressió d'aquesta dona. Marxo dels últims.

Capítol 81: () Plou. Tot el puto dia. Aixi que no faig res de profit. Posposem tots els projectes per demà

Capitol 82: International Fairytale Party: Solet. Anant amb la bici amb l'Evelyn se'm surt la cadena i se'm peta la roda tot al mateix instant. El meu control, pero impedeix una fractura craneal de pronostic reservat. L'he de passar a buscar algun dia. llogem la caravana, i firmo un contracte en finès. Quedem amb l'Ana per dinar al hospital. Incident per la combinacio de cullera mal posada i got d'equilibri precari. Relax i a les 6 nem a comprar la tela per la disfressa. L'Ali truca dient que quedarem diumenge. Despres caic que no estic diumenge. Agafo les coses i anem a sopar a la cuina de l'Evelyn. Ella va de Esmeralda, l'Ana de Xena (encara que ella assegura que es Mononoke). Esther i Laura de princeses d'HM com la tira de noies. Sangria que surt divina. Arriba el moment esperat....
Apareix:


evidentment soc l'anima de la festa. Una gateta de cuir m'assota amb un fuet. Hi ha espartans italiant de paper de plata, princeses de tots els països, romans, cartes, monstres i molta festa. Ens fem VIP's gratis. GUanyo el concurs de disfresses i rebo dos consumicions petites. Ballem al podi, i canto amb la Saara un karaoke apoteosic. La gent em mira amb la boca oberta o aplaudeix entusiasmada. Ballo amb l'Evgenia S'obren els llums a les 3.30, fins les 4, cantem tots units, a les 4,30 em trobo acompanyant a l'Evgenia a casa. Es molt simpatica aquesta noia. M'adormo amb un somriure als llavis.