dissabte, 28 de març del 2009

Capitols 211-214: L'adeu del francés estúpid

Capitol 211: Conseqüències:
Vaig a practiques. Fan un examen de mates. Quins records! La Helena (Ms Punnonen pel nens) m'encarrega un disseny per l'anuari del ice-skating. Torno cap a casa. M'expliquen que el TYS fa fora al Michou (el francés hooligan del capitol anterior) A més l'universitat del Abo-Akademi, la seva universitat de França i ha de retornar el 4000 euros de beca (polits en cervesa, segurament) Tant de bo les coses no haguessin acabat així. A més molts dels seus companys de borratxera ens acusen de traidors i de conspiradors, sense atendre's a raons. Coses de la falta d'empatia.
Vaig a reparar la bici moña, em costa 38 euros, tot sigui per quedar bé. Invito a la Rosa a sopar a casa, pa amb tomaquet. Sopant estem la Rosa i jo, Pulga, Ana, Zeltia, i els de sempre. Demano que no m'arruiin el sabor del pernil fumant que s'esperin a que acabi. Sóc obeït. Xerrada i a dormir

Capitol 212: Fa sol. Jo, innocent de mí, penso que és la primavera i estic a punt de relaxar la roba d'abric. Hagués estat un greu error, estem a -5ºC tot i el sol. Crits contra el clima extrem i reclamant la arribada de la primavera. En resposta omençarà a nevar més tard. Corregeixo exàmens de mates i fem educació física, moviment amb música. Molt divertit i aplicable. Dino corrents que tinc classe per la tarda. Interessantissima, dificultats que els nens troben als problemes de mates. La assisnatura de dificultats d'aprenentatge hauria de ser obligatoria. La Hollie m'ha mig invitat a la seva festa però sense l'adressa ni l'horari no hi puc assistir. Bé són les excuses que poso, puig estem a -12ºC i sortirà de festa la Tia Rita. LA Laura i el GP marxen en ferry a Estocolm

Capitol 213: Fiesta Latina (II)
Tinc classe, neurologia again. Com a concusió, donar-se cops al cap genera dificultats d'aprenentatge. Ara entenc moltes coses. Hi ha novetats en el cas Michou. Avui celebra la seva festa de despedida, amb els habituals. A més ha rebut un sms de GP disculpant-se per les conseqüencies de la denúncia. LA Kerstin, la FEde i jo no estem d'acord amb el SMS. Generarà una discusió per telefon. Siesta. Vaig por ahi a la preparty fiesta latina. Marxem en bus. -6ºC. La música no està gens bé. Saludo a tothom, fotos,etc... Just quan estava a punt d eamrxar, comecen a sonar els grans hits, Macarena, Asereje, Estopa, ricky martin. Em quedo fins que retorna el reggeaton. Marxo amb Vinci, que té una llaga sagnant al peu esquerre, fruit de bambes noves. Com a bon cavaller la porto a cavallet dos trossos, vigilant no resbalar fatalment en el gel. A punt de passar pel pont, ens plantejem la viavilitat de creuar pel riu gelat. Resulta possible i es compleix una altra de les fites. A les 4 i pico a dormir

Capitol 214: El trist final del francés.
PRactiques. És l'últim dia de la Jemma (s'escriu amb J, aquests anglesos...) M'ensenya a fer lianes amb paper pinotxo. Guais. A casa la Fede explica com ha estat la despedida del Michou. Tots els amics que havien jurat acompanyar-lo a l'estació de busos no han vingut. Només Antoine, i la Fede, que en un allard de compassió ha anat a despedir-lo (tot i que el pavo l'ha putejada repetits cops) Llagrimetes i tal. Ella. però diu que segueix sent el mateix. En fi. Rentadora a tope i futbol, on no estic gaire acertat per culpa del belga hiperactiu, tot i que al final em venjo amb dos gols de pillastre. Dutxo, sopo amb Amelie, i rulo pels cumpleanys, fotos, cants i festa que s'acaba aviat perque van a Dynamo. A mi em fa pal, no m'agrada la música gafipasti i a fora fa fred. M'entero que Evelyn i Bizzoto s'han liat, a més de Davide i la Julie. QUE FUERTEEEEEEEEEEEEE