dimecres, 11 de març del 2009

Capitols 194-197 I ja estem al març

Capitol 194: The last vodka
M'aixeco massa d'hora a les 8 hi ha classe. No hi ha gent pel carrer, vull dir, val com sempre, però és de dia. La primera classe seguim amb el pla de millora del comportament de la classe. La segona lecura individual. Vaig preparant el joc, que desperta curiositat. L'Helena ha portat daus i dos parches pirates, que em dificulten en extrem la visió. Em sento com quan era moni de grumets, però en anglés. El joc els hi mola mil. Un xic caòtic, però té el meu segell. Acabem amb la lectura del Kalevala. Li faig el dinar a l'Agniszka. Fem un sopar a casa, amb els italians i més gent que deriva en un threeman. Troo un culet de vodka que em va portar l'IRis i decideixo finiquitarlo. A les 2, hora ofical de tancament del joc, m'entra cagalera, y això em destrossa. Vaig a dormir

Capitol 195. El despertar és dolent. Pitjor és agafar l'autobus per anar a la pizzeria amigo. Després dinant tot és relaxa. La MArta, la cosina de la Laura, marxa avui. Guanyo una aposta a la Laura, que després incumplirà. Al marxar, ploren les dos. Torno a casa caminant. VOlem vuere un peli, però res, un capitol de South Park i ja està. GP, Quentin i Laura marxen a Stockolm un dia, així, per sorpresa. Sopo amb l'Agniszka que em retorna el favor

Capitol 196: Avui tinc classee. 5 hores
El de filosofia sembla un savi i ens endosa la tira de lectures que tenen pinta de ser poc digeribles, a part que no controla l'hora per res. La de Learning Difficulties la fa la tia que ens va enganyar amb el treball a els 8.30. Sembla interessant, de moment està ben enfocada Surto a les 17 amb ganes de res.

Capitol 197: El bunker
Dia d caos. La bici nena té la roda punxada. Agafo l'autobus que marxa quan arribo. Increiblement l'home frena i m'espera. Arribo al cole, i els nens no estan. Crec que tenen Ed Fisica de patinatge. La porta es tancada. Demano que me la obrin. L'ascensor no funciona. Els dos nois ho miren però no treuen l'aigua clara. EL dire m'explica com arribar per l'altra porta. La trobo, malgrat dono algunes voltes de més. L'entrada es pels cotxes i per les persones. Em sento dins de la pel·Licula James Bond conra el dr.No. Estic en un bunker militar antinuclear d eplena guerra freda. A més a més l'únic soroll que es sent son els meus passos. Si algun dia hi ha guerra nuclear ja se on anar. Travesso la doble porta blindada de més de 2 metres de gruix. Camino 15 min més fins a les pistes. No hi ha nens. Estan a classe fen titelles. Oks. Acaba el cole. M'han proposat fer una classe sobre Espanya. Caurà un pwp interactiu, mínim. Perdo el temps fins a la sauna de la nit, on comentem els caps de setmana respectius i celebrem el cumple del bosni, que es tot un person. Futbol per carrusel i a dormir