diumenge, 23 de novembre del 2008

Capitols (108-113): Neu!

Capitol 108:
M'aixeco tard, cansat... TInc classe a l'hora de dinar. Pateixo perque venen entrades per l'esports day i potser no en queden... fals, en queden i moltes! La setmana que vé veurem!

Capitol 109:
Surto de nit. Tenim visita a dues escoles de Naantali. Un autobus en recull puntuals a les 9.00, quan acaba de sortir el sol. No fa bon dia, fa un vent molt fred. ENs presenten l'escola,força normal. Presenten diferents casos de treball de suport amb alummnes amb dificultats. DOs professores en una aula, treball de lectura per parelles, suport informatic, classes adpatades per alumnes amb NEE, ... El que més sobta és el poc soroll que fan els alumnes. A més el dinar es gratuit per a tothom, jornada intensiva, de 8 a 14. La segona escola ens ofereixen un concert, amb un alumne a la bateria i altre al baix. Pels nens que els seus pares treballen, l'escola ofereix diferents "clubs", desde matematiques, a musica, passant pel d'amics (el que seria un esplai més propiament dit). Una periodista ens fa fotos i ens entrevista pel diari local. Arribem a les 16, cansats. Quedo amb la Lenka per passar la tarda. Parlem del que teniem pendent. Sopar i a dormir

Capitol 110:
Torno a tenir classe d'horissima Seminari. Treballem amb la Mariela i la Violeta. Estan picades, i em trobo al mig. Exposem d'aquella manera, en angles, però salvem els plats. Dino al EDUCARIUM (ecs) i classe de Motivació, 3 hores més. Al sortir estic destrossat. Tenim festeta a no e on, a les 10. Sortim, força puntuals, però no hi ha ningú. Marxem l'Esther i jo a disfrutar la nit de Turku. Arribem fins Kaupatori, estem a-1ºC. Tornem, hi ha mitja festa del TSoE 8Bastant sectaria, no conec a ningu i tothom porta els mateixos pantalons. Trastos de rigor i anem a la cuina del Txema, que hi han uns quants. Tot i això marxem d'hora. Estic mig dormint i sento crits. L'Ana em pica perque esta nevant pero la meva cara de son la fa disculparse

Capitol 111:



Obro un ull, obro l'altre i veig tot nevat! M'aixeco d'un salt i fotent crits. La Federrica riu, l'Esther crida, tots estem contentissims. Vaig a classe, tot fent fotos a tot. A la sortida agafo la bici. Casi se0m cauen els dits a terra, necessito trobar els guants! Per la tarda, Vinci em proposa fer un ninot de neu. El fem, fotos i tal. Guerra de neu abans de la rentadora. Per la nit tenim festa al pis de abaix, Festa, jocs i anem al Onella, el camí, tot nevat es esplèndid. L'Onella es practicament buit i la musica força merda. Marxem abans de que tanquin.

Capitol 112: Encara esta nevat, i baixar es divertidissim. ELs bolassos estan a l'ordre del dia... Tinc tres festes, i em decideixo per la de l'Aino. Trobar casa l'Aino és tot un repte. La festa va sobre la Tv, xerrem, arriba la Magalí i veiem Identity (Americà) Big Brother (finés, sin censura) i CSI (Miami) Feia 112 dies que no veia la tele. Marxem, tot nevat

Capitol 113: Despres de dinar anem amb l'Esther a comprar guants i un gorro al HM. Despres he quedat amb la Lenka per anar a la festa de cumpleanys de Pirkko. Som una quinzena, la majoria fineses, Lenka Juanjo i David. Jugem a una especie de memory + jungle spedd, freak a més no poder. Després marxem al Dynamo. La musica al principi està bé, despres decau. Estan l'Ana, Evelyn, Chema, David i les franceses. Robem 2 gots de souvenir. La temperatura al marxar es de -6ºC, i jo amb texans....