dilluns, 17 de novembre del 2008

Capitols (105-107) Destrossa

Capitol 105: Jaktapallo
La classe es aborridissima. Plou. Tenim partit a les 8, amb els del 3A. Em fa molt mal el taló d'Aquiles dret. Ho atribueixo a una inexplicable inflament del peu, o a quelcom més obscur. Fem un triangular, de 2 hores. Em fico de porter a la primera part, em tiro a terra i em cremo tot el genoll dret. Posteriorment em reventa la ungla de dit gros del peu esquerra. Acabat el partit i coix, decideixo anar a la sauna. M'adona rapidament que m'oblidat la cervesa, sembla una american school party, amb embut i tot, la gent en banyador i cridant. El pròxim divendres hi participarem de forma més activa... Sopo embotit i veig Kung-Fu Panda amb la Federicca.

Pulga m'explica com van trencar la taula del seu pis. Millor en video

http://es.youtube.com/watch?v=xR-ZRahN2QI&feature=related

Capitol 106: seksiiltapäivä
M'aixeco, em fa mal tot. La Lenka m'escriu pel Facebook dient que vindrà a la tarda. Dino arros blanc. Ve i estem a la habitació fins les 21h, quan sopem amb les franceses. Veig tres capitols de TheBigBang Theory i tornem a tancar la porta.

Capitol 107: seksiaamu

Ens despertem d'hora, i Lenka marxa a les 13. Dinem fabada, amb les italianes. Carrussel i esperem el sopar italià. Arriba molta gent, visionan el video de la taula, xerrem animadament. De cop i volta algu crida que està nevant. Baixem amb cameres fotografiques, cantem i ballem. De fet son 4 flocs pero fa molta il·lusió. Vaig a dormir raonablement d'hora.