divendres, 14 de novembre del 2008

Capitols (101-104) Tardor

Capitol 101: LIDL
Plou. Rentadora apurant els calçotets. Vaig a comprar al LIDL i casi (o del tot) se'm fa tard. La classe és aborridota. Per la tarda apareix Esther que acaba de fer un atac global al Robert. Esta en stand-by, però no li acabem de veure futur.

Capitol 102: Anan syntymäpäivä
Plou. Clase del guru de educació. Gran concepte de Flow. La classe dura 3 hores, per això, mentalment estem fets caldo. Per la tarda tenim la festa de l'Ana, menjar mexicà amb uns quants, vé més gent, xerrem la comunitat española y surt affair Júlia. és una gran història...Donem els regals i cap a les 23h es dissol la festa.

Capitol 103: liian laji.
Plou. Sona el despertador a les 8. Obro un ull. El segunt lobro 30min més tard, cosa que fa que arribi tard. A la que arribo em trobo que hem d epreparar una classe per a 1r de Uni llegint uns articles cientfics en angles. Tinc mal de cap i he dormit poc. 2h30min, quan encara estem perfilant les activitats, s'acaba el temps. La dona ara diu que aquest era un pseudotreball per tal d'avaluar com ens havien repartit la feina entre el grup i si era millorable. Graaaaciasss! Arribo a casa, siesta i vaig el dinar, carbonara. La mare de Kristin ha enviat un pastis, bonissim. Vaig tard a la classe de la tarda, un toston. Necessito desconectar, i ho manifesto en un estat al Facebook. Sorgeix efecte i em conviden a una festa dels finesos que estudien español. Sopo patates fregides, i cervesa, anem a un barucho i despres a l'Onella, més buit que de costum. Marxem d'hora cap a casa.

Capitol 104: Plou. No tinc classe, així que dormo fins que em rota. Anirem a dinar a la biblio que es veu que donen menjar turc gratis. Pel camí ens topen amb Julia, que ni ens mira. Lo del menjar era un bulo, així que acabem a la pizzeria amigo. A la tarda viag a comprar per fer sangria, a la que em dutxo piquen a la porta, Lenka i Iris que han arribat massa d'hora. M'acabo de dutxar i hi ha un bassal d'aigua, provocat per mi mateix. Sopem spaguettis fets per Federrica i Kristin, bebem la sangria, anem pels tresos a vere que hi ha i marxem a l'Abo discotek. La música al principi es acceptable, és balla bé i tothom em saluda. Conforme entra la nit el techno s'imposa fent-ho pesat. Hi ha molt molt putiferi, tothom esta liat o ho intenta. Marxem a les 3, sota la pluja que ha començat. EN el camí em trbo a les poloneses.