dilluns, 1 de desembre del 2008

Capitols (114-121) Neu i visites!!!!

Capitol 114: M'aixeco tard, i cansat. Esther esta espitosa i anem a dinar al amigo amb la Laura i el Chema. Sobretaula llarga. A la tarda comença a caure una ventisca. Sortim a per la roba de l'Esther només per l'emoció de sentir el fred colpejant salvatjament.

Despres de dinar, la Federica i la Kerstin m'inviten a una batalla de neu. La neu esta a 30 cm o més, es divertidissim i fem el burro fins a la sacietat. Decidim anar amb la Gemma i companys a llençar-nos per la neu en una baixada darrera l'hotel caribia. Divertit i rocket fins la mort. Finalitzat això, fem fotos amb la Fede, un angel i a dormir, amb un somriure d'orella a orella...



Capitol 115: Sports day!

Sona el despertador, d'hora, massa d'hora. HEm quedat a les 8.30 una colla per anar a fer sports day... El viatje en autobus pels carrers nevadissims és épic. Ens fotem a un minibus i dormim apretadets 2 horetes... Arribem, ens canviem i toca curling. Despres d'una introducció teorica, i uns exercicis d'adaptació, fem tres partidetes... A la primera guanyem 1-0. El meu tir s'envà a Pekin. A la segona perdem 1-0. El meu tir es queda, però es fotut fora per una del meu mateix equip. A destacar la caiguda dolorosa i espectacular que em foto. La tercera resulta emocionant, envio la pedra altra cop a Pekin, però guanyem...



Dinem, car buffet lliure de un succedani de lasanya. Després toca ice.hockey. Lamentablement no hi han patins de la meva talla, m'he de posar uns més grans i que no lliguen bé. Els meus turmells pateixen molt. Donar al disc se'm dona bé, però a la que m'emociono em foto dos nates, la primera divertida, la segona no, molt mal al genoll, posterior morat espectacular... Després anem a tirar-nos amb trineu per una baixada... simplement increible. Salts, accidents espectaculars i neu per tota arreu... Tornem mentre un equip de futbol infantil s'entrena sota la nevada. Dormim les dues hores de viatge. Arribo a casa i vé la Lenka una estona. Sopem i anem a dormir

Capitol 116: Second visit to school

Ens aixequem i marxem, jo cap a l'escola i ella cap a casa seva. Ens ofereixen cafe i pulla, i jo no he esmorzat!. L'escola té molts nens amb dificultats, ja siguin d'aprenentatge o de paralisis cerebrals. Posseix infinitat de recursos, i un seguiment hiperpersonalitzat. Malgrat tot, es respira un ambient d'alegria que no difereix de tota la resta d'escoles, i més amb la neu... Visitem una clase que estan aprenent parts del cos. Dos dels nens tene paralisis pero estan posats dempeus amb l'ajuda d'un aparell. S'ho passen teta, riuen com els que més... Enriquidora visita, tot i que no camino gaire fi... Per la tarda vaig a comprar al Euromarket. Rebo una trucada del home d ela caravana. Ja m'havia oblidat d'ell...

Capitol 117. The last seminar
M'aixeco molt d'hora, tinc seminari no se on. El trobo gràcies a la Mariela. El seminari és aborridot i a aquestes hores...A la sortida marxem xinoxano, cap al centre. Reunió amb l'home d ela caravana. La factura son de 494 euros. El seguro només cobreix a partir de 1000 euros, la resta s'ha de pagar de la nostra butxaca. Quina puta merda de seguro es aquesta? Discuteixo sobre això amb el tio, però no porta enlloc. Netejo, arreplego matalassos i parlo amb els de la caravana. Demà anirem a veure l'advocat dels estudiants a vere que diu... Vaig a sopar a ca la Lenka. Esta com rallada, però al final s'anima... Em quedo a dormir tot i saber que demà venen Angel, Carlos, Irene i Gemma...a les 7.30!

Capitol 118. L'arribada!
6.45 sona el despertador. Agafo la bici i corro com un boig, pel gel i en absoluta obscuritat. Soc un portent. Arribo que ja em busquen. Carlos em va veure que he anat tota l'estona amb la roda punxada, afegint més epica. EL ferry va ple de iaios, que lluiten literalment per a aconseguir una plaça als autobusos. Ens esperem fins al ultims. Xerrem molt fort. Arribem a casa, ens instalem i marxem a veure Turku. La neu s'esta desglassant i es tot un xipixape Missatge maco de la Lenka... Angel fa moltes fotos. Fem la visita clàsica, caminant moltissim. Dinem al pizza buffet i siesta a casa. Vaig a reunirnos amb l'advocat. Ens informa que hem de pagar. Vale. Arriba Lenka i la gent per la festa de cumpleanys de la Lenka. Festassa grossa, molta cervesa i rom, cubata massa fort que em destrossa. Demà anem a Helsinki a les 7.55

Capitol 119: Helsinki.

Ens despertem nit tancada. Agafem pels péls el tren, fem la pirula per estalviar diners... Jo estic abaix amb la Lenka fins a Pasila. Se'n va uns dies a Joensuu. Visitem Helsinki, més maco del que m'havien dit. Burrades de fotos i caminar molt. Dinem al pizza buffet del Pizza Hut. A la tornada els i les finesos/es no entenen el concepte hi ha més seients que el del meu costat. A més la tia del darrera no calla amb el puto movil. Comprem per la sangria party. Sopem i arriba només la Pirkko. Hi ha molt poca gent a les 22.30. Crisis. Hi ha un tio sol que no es vol integrar. De sobte comença a venir la tira de gent. Respiro tranquil. La sangria s'acaba i marxem que hi ha festa finesa al carrer. Un vinet calent, anomenat Glögi el vene per 2 euros. No esta gaire bo, però escalfa. Comença a ploure i anem al Onella. Paguem 5 euros però està oberta la sala de baix amb musica freak. Macarena, YMCA, etc...
Tornem amb la russa

Capitol 120: Nadal a Turku

El despertador del Angel no ens desperta perque és dissabte (coses de la tecnologia). Ens aixequem a la 13, dinem a casa i marxem a celebrar el nadal. Hi ha un cor, un pare noel i un cura que parlen en finés. Encenen l'arbre, ohhh. Tenim a darrera a Magneto, i es fotografiat. Anem al pub Koulu a beure cervesa. Sopem al Hesburger i anem a ca la Valentna, quan la festa ja s'acaba. No volem sortir aixi que partidilla de cartes i a dormir.

Capitol 121: Rauma i se acabó

D'hora altre cop, autobus fins a Rauma. Rauma és una ciutat deserta, aconseguim un mapa a un hotel. Arribem al centre d eciutat, maco, de fusta i coloraines. Fot molt de fred, despres de dues hores de fotos i tal, prenem una te a un lloc entranyable. 30 minuts i Navarro està excitat i marxem. Gemma es compra un jersei a una botiga. Anem a la costa, fotos, calvos i una piscina olimpica buida. Dinem a un amigo simpatic i agafem el bus de tornada. Empalmem a la sauna de la platja, banys al Baltic (tot i que no està glaçat...) Autobus, sopar i worms. A les 4.30 sona el despertador, recullen i agafen el taxi cap al aeroport. Jo els despedeixo i segueixo dormint... Estic HIPERPETAT