divendres, 5 de desembre del 2008

Capitols 122-125 (2 setmanes de festa (I)

Capitol 122: BOOYAH

M'aixeco per posar la rentadora, pero FAIL perque no tinc prous diners de saldo al movil. Llavors, aplaço la rentadora per la nit. Dino, vaig a veure el tio de la caravana, em concedeix l'apalçament fins al gener. Veig que el Warhammer es un xic més barat que a BArna, per tant anirem fent inversions... Trec diners i recarrego el movil. Al arribar a casa m'informen que ticn dos festa, el cumpleanys de la Jamie i la festa dels amics de GianPiero. I la rentadora al mig. Oks, fico la rentadora, vaig a la festa de la Jamie. La cuina esta ple de globus i hi ha tot de tius i poques ties, per tant, dos petons, 2 minuts i marxo a la festa del GP. Xerro amb Valentina, amb altres noies i bec amb els nois. Poso la roba a la drying machine tota la nit. FInalment ens reunim al voltant del ordinador. M'ensenyen web de contingut sexualment explicit i jo els obsequio amb el visionat de la maniobra del escorpí i BOOYAH. Aquest ultim video passa a ser un mite i ja sempre ens saludem cridant BOOYAH! La festa es dissol cap a les 2

Capitol 123: No tengo miedo!
Sona el despertador a les 7.45, puig que he de treure la roba perque no me la mangin. Recullo la roba i intento seguir dormint sense exit. Tinc laboratori d'investigació educativa. Ens centrem en un programa de seguiment dels ulls. Aquest programa enregistra els ulls i forma un digrama. Hiperutil per a detectar anomalies o dificultats. A l'hora de sopar tenim una sessió de psicologia amb Esther, i acabem els tres cridant a hora: NO TENGO MIEDO. Els veins truquen a la policia, es clar

Capitol 124: Megafesta (2dex)
M'aixeco, compro muffins per aconseguir 15 euros de canvi. Trec 100 euros amb una targeta i 60 amb l'altre. Pago el viatge a Laponia al Febrer. Sera increible. De moment tenim motos de neu, trineu de gossos i ski. Te collons que aprengui a esquiar a Finlandia. Em dirigeixo despres a la biblioteca municipal a tornar els llibres, no n'agafo cap més. Vaig a cercar la bici al port, en una passegada sota el vent gèlid d'una hora de durada. La bici esta, la roda de darrera esta petada (no es cap sorpresa) i la de davant té un bony que ha reventat la ja malmesa cobertat. Calculo 40 euros de reparació, el que equival a dir bici nova. Per tant la deixo on està. Torno, més rapidament perque tinc gana. A la nit també tenim dues festes, però nomès vaig a una, l'elegant party (no sabiem que s'havia d'anar elegant i jo porto la samarreta del estic ple d'amor) cervesa, Gp ens invita a vodka i marxem quan avisen a la pasma. Anem al Onnela. A la festa conec una francesa i xerrem animadament. Es força payasa, com jo, i a dins del Onnela ballem més aprop del que tocaria. Val, també desapareixem una estona. Marxo amb Valentina cap a casa.

Capitol 125. Joensuussa (I)
Sona el despertador a les 7. Poso l'snooze. No de fet no, i l'altre ull l'obro 40min més tard. Agafaré l'altre tren. Repasso la motxilla (i em deixo els muffins) i marxo cap a l'estació. Mig plou. Agafo el tren d'epoca fins a Pieksämäki. Desde Jyväleskylä fins a Joensuu neva. A Joensuu mig plou mig neva. Arriba l'Ali amb l'Eli en cotxe. Abraçades. Dino a les 6. Anem a comprar al Prisma, xampu 2x1 i llaminadures de regal. AL alko per fer sangria. Fem la sangria i marxem, primer a ca el PEter, despres a ca la Maria i despres a la vila. Durant el trajecte en bici cap a la vila, agafo un pal del de la neu i com un caballer de Rohan esbatzo a tort i a dret totes les senyal que trobo. Tinc cert estil. Arribem a la casa. Esta la Veera, que m'informa que marxa a Malasya d'aqui un mes. Esta molta gent del EILC i gent nova. M'integro amb facilitat. Pixo i escric el meu nom a la neu. A les 2 estic molt mort i piro cap a casa, amb el pal i seguint l'entrenament Jedi