dijous, 11 de desembre del 2008

Capitols 126-131 ( Esto se acaba, pero la marcha, sigueeeee)

Capitol 126: Joensuusa (II)
M'aixeco. No trobo la Ali enlloc. Em foto al seu ordinador una estona. Finalment escolto sorolls a la cuina, i estan ella i el Peter al sofa. Peter m'ofereix per esmorzar cervesa calenta. Lo desl polonesos es increible. Se'n v a dormir, cuinem i Ali dorm la siesta. Arriba més gent, Maria. Intentem despertar a l'Ali fent-li fotos, amb una trompeta improvitzada amb el pal d'ahir pero res. L'Ali prepara el sopar i nosaltres xerrem animadament. Consumim el vodka comprat per l'ocasió i marxem a la sala de rentadores. Vagejo per aqui i per alla, a la sala de secar, xerrant amb la gent, cantant i cridant. L'ambient etilic es molt elevat. Fotos compremetedores. Arriba la policia i tothom va a ca la Maria. TImo cerca, la noia cercada no es reconeix, la decencia pero, finalment s'imposa. Algu confon la cuina amb el lavabo, per sort es aturat a temps. Molts riures.

Capitol 127: Joensuusa (iIII)
Aixecar-se és dur. L'ali s'estressa perque no recorda com ha arribat a casa seva. Va a cercar pistes. Tardara 4 hores. Esmorzo TUC's. Torna l'Ali. Li preparo menjar peruqe casi no es pot ni moure. Tenim torneig de poker, ens porta l'Eli (novia del Jesus i companya de pis de l'Ali) EL torneig comença tard, sortegem les taules i em toca amb la de 6. Un bon inici, i una mala ratxa em posen contra les cordes. Intento un all-in però es vençut per poc. 3r, no clasificat, però potser el millor paper entre els espanyols. Els francessos copen la taula final, exceptuant un finés. Fem una taula alternativa, on tambe quedo tercer (i no guanyo res) Sopem pizza, estem per les cases una estona i marxem cap al pis. Hi ha festa pero ningu hi va. Ohhh! Mirem el rei leon, pippi calzaslargas i youtube.

Capitol 128: VR
Ens aixequem tard, recollim depressa, esperem a la Hanka i marxem cap a l'estació. Torno a pujar a l'Ali fent un sobreesforç. Em despedeixo, potser no torno a veure més a la Hanka, i em sap greu. 7 hores de tren despres arribem a Turku. No quedo amb la Lenka perque tambe esta cansadissima. Sopar i dormir

Capitol 129: All you need is love
Matí de compres, arreglo la bici, guants (perduts a Joenssu) warhammer (més barat que a Barcelona). Al recollir la bici, la roda de davant reventa espontaniament. i dinar. Arriba la Lenka a casa, tard i sense dinar. Fem una pizza i ens tanquem a l'habitació. Sortim per sopar. Es la nit de les parelles, cosa que els hi fa molta gracia a les franceses. Dormo poc i malament

Capitol 130: Joulutarina
: Esmorzem i anem a fer la compra junts, al LIDL. Fot fred. Dinem i estem a l'habitació fent siesta fins a les 19.00 hora d'inici de la pelicula. Es una pelicula trista, però al ser nadalenca acaba amb un puntet de magia inevitable pero molest. Lenka marxa a casa i jo a la meva. Sopem i a dormir (tard)

Capitol 131: Party in Haritu
Tinc classe, sobre l'eye traking. Guai i acaba abans d'hora. dino i vé la Lenka. A les 6 tenim una trobada per fer pastissets de nadal. Que bo que esta les galetes de gingebre... Marxo cap a Harituu amb la bici, nevant. He d'esperar a Carlos que no sap el cami. Anem amb bici mentre neva, i el viatge es fa més épic que mai. Sopem, riem i jugem amb la Carina, la Magda i la Magalí, Carlos i jo. Sorgeix un nou joc de beure, tremendo. Tornem cap a casa, travessant la neu. Les pantalons texans estan molls, passo a felicitar el Juanjo i em canvio. La cervesa que he agafat de la nevera esta congelada, i al descongelarla sap a pixat de titi. Ecs. Cants de rigor. La gent marxa al Onella, jo estic massa cansat i em quedo fent una batalla de neu amb la naomi i una altra francesa que no aconseguixo identificar.