dimarts, 5 de maig del 2009

Pre Vappu (241-247)

Capitol 241: Dragon's rose

És Sant Jordi. He preparat una activitat per la primera hora de art and crafts. Explico la llegenda de Sant Jordi, (versió no gore i llibèrtaria) i els nens fan dos llibres entre tots. Titulen la historia Dragon's rose, que té més pegada. Ja us protaré els llibres quan torni. A la segona hora intento fer una feina de'n Greg però la informatica no té el dia. Ajudo a en Reno a acabar el seu dibuix. M'enyoro un xic, aqui no hi han roses ni llibres

Capitol 242: Turku Towers
Classe. A la tarda se'm proposa jugar a basquet. En tinc moltes ganes. Fem un 3x3, on em faig dues capsulitis. A destacar el tir voleibol de'n GP. A la nit tenim ganes de festa i anem al Onnela.

Capitol 243: Maza's birthday
La Maza està exultant, és el seu cumple i esta modo Spiderman. Sopem la tira de gent, i anem al Onnela en un allau de confusió. Jo entro normalment, la Esther intenta no agar i es expulsada del local. Jo segueixo rondant, em colo a la zona VIP on GP està en fase 2 del coit. Li tiro una foto. A les 4 marxo, reventat, no recordo si torno amb algú

Capitol 244: Turku Lazy Players
He muntat un poker, però al final només jugem 4. Perdo a la final contra Kai. Passem a jugar a basquet, serem 5vs5 a tot el camp. Conec un sevillà que estudia finès i juga com al Bronx, però amb resultats divergents. Jo, en canvi, tinc la ma calenta, i foto dos bombes salvant el més que possible tap de Gregor Fucka, que em defen.
Dutxa i a dormir aviat

Capitol 245: Els que es deixen la roba de gimnasia
Avui, dilluns, no tinc lectures, aixi que aprofito per anar al cole. Els de 1r tenen gimnasia a fora, però més d ela meitat se l'han deixada. Em quedo amb ells a la classe, mentre pinten. La Kandahari, de Mongolia, pinta molt bé però una altra nena envejosa li fa malbé el dibuix. Ella no s'enfada, la mira, li somriu, li regala el dibuix i en fa un altre. LLegeixo un reportatge del National Geografic sobre BCN. I així em donen credits

Capitol 246: Barça- Chelsea.
Començo el dia amb un seminari d'emergencia prou interessant, dedicat a aprendre dels errors.
Hi ha ganes de futbol, hi ha ganes de Champions. Al Three Beers hi ha ambient, però lamentablement no hi han gols. Si exces de cerveses, que les anirem a dormir aviat.

Capitol 247: Pre-Vappu
El seminari que prometa una sessió de magia, és un toston, on em dedico a muntar mentalment exercits de warhammer. A la tarda s'imposa netejar el cuarto i anar al Super. La Sara fa sopar mexicà i m'oblido que la Jennifer m'havia invitat a casa per la última festa.

1 comentari:

Raül ha dit...

Espero crónica del Mad-Bar y del Chel-Bar!!!! Emocionante tu llamada en plena locura el sábado!!!

Un abrazo!

Raül