dissabte, 30 de maig del 2009

this is the end!

Perdò per omitir els últim 17 dies. Massa sensacions en poc temps.

Aqui va el col·lofó

de sobte te n'adones que encara tens fotos de l'última festa. I t'adones que en algun lloc has de dònar gràcies.
Ho faré aquí.

Gràcies:

Ali, Fernando, Hanka, Peter, polish team, Elena, Eric, Maxime, Olesya, Lenka, Julia, Betty, Sofieke, Hannah, Rafal, Natalie, Jitka, Tina, Thomas, Vilinius, Thimo, Mario, Aiste, Klaudija, Agnieska, Veera, Tapio, Annukka, Dorothea and the people of EILC Joensuu 2008

Thanks to the people of 10A:
Kerstin, Gus, Laura, Amelie, Sara, Caroline, Fede, Esther, Alex, Quentin, Brian, Agnes, Laura, Legolas, Janina.

Thanks to people of 12A:
Amir, Davide, Andrea, Genc, Robbert, Elisa, Antoine and more

Thanks to 3rds:
Juanjo, David, Cris, Mei, the sauna team, Anita, Eveliny, Jaime, Pulga, Carlos, Annas, Rosa, Nicoleta, Nagore, Chema, Andreu, David, Monica, Adrià, Desi, i els que em deixo

Gracies a la resta:
Iris, Magali, Magda, Karina, Annes, Peter, Pavel, els russos, els de Harittu, ESN; Aino, Katri, Laura, Helena, Tuomas, a la gent que mai vaig saber com és diuen però que ells em coneixien.

Gracies al fred, a la ciutat, a caminar amb llum a les 22 al estiu i de nit a les 10 al hivern. Per estar gelat i amb neu 5 mesos. Per les saunes, els Dynamos, el futbol, els bolos, el laser quest, els diablos.

Gracies als que heu vingut: Angel, Carlos, Gemma, Irene, Georgina, Maria del Mar, Helena, Josephine i Iris.

Quan a la fi dels dies em preguntin: Has estimat?. Jo, en silenci, obriré el cor ple de noms.