dijous, 23 d’abril del 2009

Capitols 233-240 (si, he estat apatic)

Capitol 233: La nova samarreta del Alfredo

Pel matí classe, al tornar se'm surt la cadena de la bici. Ho puc reparar. A la nit hi ha la Goodbye party. Anem l'Alfredo i jo. Les del ESN han fet una samarreteta al Alfredo, que li va gran. Ens firmem a la samarreta, tinc coses en català, castellà, angles, italià, francés, persa, rus i finès. Després la festa, absolut descontrol. GP pilla amb la lituana, i mols més, hi ha mamoneo a tot arreu. Jo ballo amb la Laura (finesa) i l'Alfredo. Acabo marxant sol a dormir i pel camí decideixo que demà no aniré a l'escola dels nens, per decencia

Capitol 234: Buf

Doncs eso, a fer repos

Capitol 235: Sauna al mar (III part)
Vaig al cole, l'Helena em demana si puc passar al ordinador el curriculum de mates de primer i segon cicle. EM porta dues horetes. Surto, per la tarda anem a fer una sauneta. Fede no porta part de dalt del bikini, i , tot i que insistim, al final es tapa pudorosament amb un tros de samarreta. Sopem en un restaurant succdani del amigo, on una noia esta estesa a terra, esperem que no sigui per l'ingestió del menjar del local.Al tornar decidim començar amb la doble triologia d'Star Wars, l'amenaza fantasma, en anglés sense subtitols. Sort que em se l'història...

Capitol 236: Apatia
Vaguejo tota el mati i la tarda. Al final em decideixo per la festa d'aniversari del Andrea. A cap de 3 hores, vaig mig taja i gairebé m'adormo al sofà, per evitar mals major, piro a l'habitació a jugar al Diablo... molt geek tot plegat

Capitol 237: Oh!
Al anar a esmorzar em trobo a la Nagore i al GP esmorzant plegats. Dedueixo que NAgore no ha dormit al seu llit. Em ric sota el nas. Resultarà la novetat del dia. No m'he perdut gaire de la festa d'ahir, per això.

Capitol 238: Pro Evolution Soccer
Tinc tres hores de filosofia. Em llegeixo els treballs. Conceptualment son foça bons però l'esforç intelectual em fa agafar migranya que em dura tot el dia. Sumat a el mal innexplicable del genoll em fa ser un saldo. A la nit fem un troneig de Pro evolution Soccer 2009, on evidentment perdo escandalosament, tot i que marco 2 gols. (i en rebo 17)

Capitol 239: Harry Potta
Tres hores més de learning difficulties, les últimes del curs. Som 3 a classe, i resulta més un debat que una classe normal. A la sortida quedo amb la Pirkko per dinar i explicarnos la vida un xic. A la nit ve a sopar la Rosa en el que resulta un sopar catotic, puig ue som la tira sopant. Veiem Harry Potta, en anglés sense subtitols, es clar.

Capitol 240: Bomber
A la classe avui ve un bomber que els hi explica coses sobre seguretat, rollo, no us mengeu les xeringues que trobeu per terra. A més els hi recorda el numero d'emergencies, 112 (com oblidar-ho) Li proposo a l'Helena preparar quelcom per Sant Jordi i ella accepta) Em passo la tarda preparant-ho i la Sara m'ho corregeix.